Pokouším se připojit k serveru...

Připojení k serveru bylo ztraceno. Vyčkejte na znovuobnovení stránky, nebo ji obnovte ručně.

ÚHRADA ZNÁMKY SPRÁVY FAQ POTVRDENIE PLATNOSTI KONTAKTY
OBCHODNÉ PODMIENKY Zásady spracovania osobných údajov Reklamačný poriadok Sťažnosti a reklamácie

Najčastejšie kladené otázky

Ako dlho trvá vybavenie elektronickej diaľničnej známky?

Pri platbe kartou je známka typicky aktívna takmer okamžite. Podľa VOP však môže spracovanie trvať až 24 hodín.

Musím mať potvrdenie so sebou?

Nie, systém eviduje úhradu elektronicky. Potvrdenie však príde e-mailom.

Čo robiť pri chybne zadanej EČV?

Ak ste pri zadávaní evidenčného čísla vozidla (EČV) urobili chybu, napíšte nám o číslo dokladu (známky) a použite tento odkaz na úpravu údajov. Upozorňujeme, že možnosť opravy závisí od stavu objednávky a času aktivácie známky.

Platí slovenská známka aj inde?

Nie, každá krajina má vlastný systém.

Dá sa známka previesť na iné vozidlo?

Nie, známka je viazaná na konkrétne EČV.

Ako zistím, že moja známka je platná?

Platnosť si môžete kedykoľvek overiť zadaním ŠPZ a štátu registrácie na stránke „Kontrola platnosti“. Výsledok sa zobrazí okamžite.

Aké sú pokuty za jazdu bez známky?

Až do výšky 500 €.

Môžem stornovať známku po jej aktivácii?

Žiaľ, nie. Po doručení služby v plnom rozsahu (aktivácia známky) – ako je uvedené v objednávkovom formulári aj vo Všeobecných obchodných podmienkach – už nie je možné platbu vrátiť ani objednávku stornovať. Odporúčame preto dôkladne skontrolovať všetky údaje pred dokončením nákupu. 

Diaľničná známka Slovensko
Ďakujeme a prajeme vám šťastnú cestu

po diaľniciach Slovenskej republiky!
Copyright ©2025. Všetky práva vyhradené Mýto EÚ s.r.o.
Elektronicke-znamy.sk je online portál, ktorý informuje vodičov a pomáha im pri online procese získavania elektronických diaľničných známok.
Oficiálnym vydavateľom diaľničných známok na Slovensku je NDS (Národná diaľničná spoločnosť).
Mýto EU s.r.o. – registrovaný neštátny registrátor elektronických diaľničných známok.